16 Tem 2010

Adrasan - Tatilde Buradaydık / Adrasan - Since Lykia


Sakin kumsalı ve serin deniziyle Adrasan.

Akşamüstleri serin esen meltem biraz üşütebilir bile.





Likya' dan miras cennet köşesi... Her bir mekanı, her bir köşesi iyi ki buradayım dedirten sakinlik beldesi...
Ömrüme ömür kattı. Arınmak için mutlaka yine gitmeliyim.


Bisikletle turladık.

 
 

Likya, Roma, ve Bizans dönemlerinde doğal limanı ile önemini her zaman hissettirmiş olan Adrasan'a Luvi dilinde Toros ülkesi anlamına gelen Adrasavana dendiği, Likyalıların ise Adrasan’a Edrassa dedikleri ve zaman içinde belde adının Adrasan olarak anıldığı ve günümüze dek bu şekilde geldiği bilinmektedir. Adrasan 1960'larda Çavuşköy ismini almış olsa da halen Adrasan adıyla anılmaktadır.






Follow Me on Pinterest

2 yorum:

  1. merhaba fontrla ilgili bana soru sormussunuz malesef font ekleme gibi bir seçeneğimiz yok benim bildiğim kadarıyla

    YanıtlaSil
  2. Onu ben bilgiyle olmasa da :) biraz hislerimle ve biraz da şansla çözdüm galiba. HTML kodunda font adı gördüğüm her satıra istediğim font adını (century gothic) ekledim ve seçili olduğunu zannettiğim, tek bir font ismi gördüğüm yerleri de aynı ismi girerek değiştirdim. Şimdi bir deneme yaptım ve fontu varsayılan seçtim. Olmuş!

    YanıtlaSil