22 Ağu 2011

BİR OTURMA ODASINA NE HEDİYE EDİLİR?







İkea' nın yeni kataloğu çıktı ya, 
ben de 
salonumuza 
bu katalogdan birşeyler seçtireyim,
gönlü olsun, 
alayım koyayım dedim.
Saloncuk baktııı baktı, karar veremedi.
N' apsın, kaç yıldır üzerinde tepinilen koltuklar, 
marangozun azizliği karşısında detayları kimliğinden uzak mobilyalar, 
bir teki, perdeci tarafından bir türlü bulunamayan tüller 
vs. 
derken, 
yaa işte derken, 

bizim salon patladı gitti!

Şuurunu yitirdi zavallıcık.
Ben de 
en iyisi
 o, kendine gelene kadar 
bir sürpriz hazırlayayım dedim 
ve
 aşağıdaki mobilya ve diğer aksesuarları seçtim.





Nasıl, beğenir mi sizce?

Bence beğenir zira bir yıldır ağzından duyduğum tek şey
 ille de beyaz olmak, beyazlamaktı.

Kendisi kahverengi.

Geçenlerde Şimal dedi ki;
( Michael Jackson' dan bahsediyor.)

Hani, kahverengi deriliymiş de kendini bayazlatan adam mı yani?

:)

İyi akşamlar canlar.
.


Follow Me on Pinterest

6 yorum:

  1. Çok güzel şeyler beğenmişsin canım. Sana İkea hediye kartı göndermek isterim. Orda ki İkea'da bunlardan var mı?

    YanıtlaSil
  2. şimal en güzel açıklamayı yapmış cnm seçtiklerin harika ankarada ikeaya gittim gerçekten de tarzıma okadar uyuyorki birkaç parça birşeyler aldım yayınlarım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel seçimler, ben beğendim :) Yani salon da beğenir sanki, beyaz şık. İzmir' den mi gelecek?

    YanıtlaSil
  4. Sunny, burada İkea yok. Bir yaz, geçici bir süreliğine açılmıştı, o da küçük bir şubeydi.

    Fikir Projeleri, sabırsızlıkla bekliyorum :)

    Salon' a sordum, beğenmiş. Üzerinde biraz konuştuk. Hala birkaç eksiği olduğuna karar verdik. Bu yenilenme yılbaşından sonra olacağı için İzmir' den mi olur, başka biryerden mi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. CANIM SEÇTKLERİN ENGLİSH COUNTRYY TARZI,FERAH,BEYAZ,SADE VE KİMLİĞİ OLAN MOBİLYALAR BENCE.BENDE OTURMA ODAMI BU TARZ DÖŞEMİŞTİM.SIRADANLIKTAN UZAK KİMLİĞİ OLAN BİR ODA OLSUN DEMİŞTİM,ÇOKDA MEMNUNUM.ÇİÇEKLİ KIRLENT VEDE PERDELERLE BÜTÜNLEDİM.POSTUNUNDA OLMASI LAZIM.ENGLİSH COUNTRY DİYEDE POSTUM VAR. İNCELERSEN BELKİ BİRKAÇ DETAY YAKALAYABİLİRSİN.ÖPÜLDÜN...

    YanıtlaSil
  6. Pembebakteri, hoşgeldin.
    Ferahlık ve sadelik istiyorum ben de. Yıllarca kahverengi mobilya kullanmak içimi sıktı, ruhumu yordu. Postuna bakacağım hemen.

    YanıtlaSil