4 Eki 2011

7 YAŞINA GİREN KIZ



" Anne, tarihe geçecek bir gün bu, 7 yaşıma giriyorum. 
Doğumgünü partim de öyle olmalı!"





Henüz hazırlıklar devam ederken, masanın en ortasını kendine taht-ı revan seçiverdi bile.

Çok heyecanlıydı prensesim.
Günler öncesinden planlar yapmaya, isteklerini sıralamaya, hayaller kurmaya başlamıştı.

Arkadaş listesini kendisi yaptı. Çok başarılıydı doğrusu. İnce ince düşündü günlerce.
Keşke o hallerini fotoğraflayabilseydim.




Planlamayı yapan ve bu işi çoook ciddiye alan bu minik, hediye olarak istediklerini da günde birkeç kez sıraladı tabii :)
Ama hediye sipariş verilmez, değil mi?
:)
Gelen hediyelerin herbiri çok çok güzeldi. 
Şimal mest oldu vallahi.












Bizi yalnız bırakmayan arkadaşlarımıza, ailemize, yakınlarımıza çok teşekkür ederim.

İyi ki varsınız.

.
Follow Me on Pinterest

11 yorum:

  1. şimale mutlu yıllar onu kocaman öpüyorum en güzel günleriniz hep birlikte olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir parti olmuş. Yeni yaşını kutluyorum Şimal' in bir kez daha.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir kutlama olmuş belli ki. Mutlu yaşları olsun güzel prensesin !

    YanıtlaSil
  4. Şimal'in yeni yaşını kutlarım.Hayat ona hep gülsün....

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun güzel kız, sağlıklı mutlu yıllar dilerim ailenle birlikte.

    www.gulenmutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar, hepinize çok çok teşekkür ederim. Mutluluğumu paylaştınız ve çoğalttınız. Ne güzel, ne ince kadınlarsınız, sağolasınız. Hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. BLOĞUMU VE KIZIM İÇİN BIRAKMIŞ OLDUĞUNUZ YORUMA ÇOK TEŞEKKÜRLER..SİZİNDE KIZINIZIN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN,SAĞLIK VE MUTLULUKLARLA DOLU BİR YAŞAM DİLERİM...

    YanıtlaSil
  8. waaauuuwww:)))
    süper ötesi bir organizasyon olmuş buu:)
    şimal!!
    iyi ki doğmuşsunn kuzumm...
    çok şirin bir yazıydı...
    keyifle okudum.
    orda gibi hissettim kendimi...
    takipteyim bundan böyle
    bende beklerim sayfama...
    gönül dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu yıllara çok tatlı maşallah.Şimdiki çocuklar çok şanslı .
    çılgın mevdoş

    YanıtlaSil
  10. 7 yaş ... Güzellik dolu nice mutlu yıllara inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Interesting my dear..Enjoy your day :)

    YanıtlaSil