19 Kas 2011

BEN VAR YA BEN...










Bugünlerde biraz tutuğum. 
Bloga yazma konusunda. 
Yoksa çocukların okulları arasında mekik dokumaktayım. 
Hele ki okulun birinde birtakım görevler aldım, koşturup duruyorum. 
Elime aldıklarım var. Yok değil ama nedense hiçbirini sonlandıramıyorum. 

Zamanım bölük pörçük. 

Bu haftasonunu kendimi toplamaya ayıracağım. Umarım hedefim şaşmaz. 
Bloga bıraktığınız, beni mutluluktan göklere çıkaran değerli yorumlarınıza cevap vermeye bile organize olamıyorum, kusuruma bakmayın. 
Hepinizi çok özledim. 
Kendimi ve zamanımı düzene sokarsokmaz buradayım. 


Sevgilerimi kabul edin, kanatlandırıp sizlere doğru uçurdum :)



.
Follow Me on Pinterest

2 yorum:

  1. Bazen öyle oluyor, her şey yarım kalıyor, bu da bir dönemdir gelir geçer. Okulda ve evde kolay gelsin size:)

    www.gulenmutfak.blogspot.com

    Not: Nedense size google hesabından yorum yazamıyorum anonim yorum bırakmak zorunda kalıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kimi zaman ben de konsantre olamıyorum elimdeki işlere. Ruhen, bedenen veya fikren hazır olamayabiliyor insan.
    Bekliyoruz:)

    ♥♥
    ♥♥♥
    ♥♥


    Ben de sevgilerimi kanatlandırıp uçurayım dedim ama yamuk oldu sanırım:)

    YanıtlaSil