4 May 2013

DIY / FANİLANIN TİİİŞÖRTE DÖNÜŞÜMÜ







Eveeet, sevgili blog, sevgili izleyiciler ve sevgili yoldan geçenler.
Bugün de bir DIY projesiyle karşınızdayım.

Ennn kolay bulunacak malzeme, ana kahramanımız.
Nedir?
Bir erkek fanilası.

Oğlum büyüyor ve birçok şey küçülüyor.
Küçüldü, küçülüyor, küçük geliyor deriz genelde.
Oysa küçülen giysiler değil büyüyen, mini mini yavrularımızdır.

Bugün nedense bir AVM yarışma, çekiliş suncusu gibiyim.
Çenem düştü ve fazla gevreğim.
Faranjitim yüzünden pek konuşamıyorum birkaç gündür, parmaklarıma vurdu demek ki.

Neyse, önce bisiklet yakayı gövdeden ayırdım.
Kestim, yakaya istediğim şekli verdim.
Kollarını da koltuk altından 1 cm. açılarak, verev olarak kol ucuna doğru kestim.

Elimde kumaş boyalarım vardı.
Yastık boyuyorum ya, onların boyaları.

E, ahşap da boyuyorum pek bi marifetli arkadaşınız olarak :)))

Stensıllarım (stencil) var.
Bu üç malzemeyi birleştirdim ve ortaya bu sonuç çıktı.
Zincirlerin ikisi annemin, çok eski gözlük askıları, diğeri de öyle birşey işte.
Cumartesi gününe, haftasonuna, hızlı giriş yapan yaza uygun bir proje oldu.

Nasıl?

Haftasonunuz misss geçsin.






.

Follow Me on Pinterest

8 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş elinize sağlık çok seviyorum bu tarz uygulamaları. Güle güle giyilsin:) renkler çok tatlı tam yazlık.

    YanıtlaSil
  2. Harika, en kısa zamanda denemek istiyorum.

    YanıtlaSil

  3. harika fikir, aklınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Kim der erkek fanilasıydı bu diye :) Pek süslü püslü çok güzel olmuş bu Eda. Ah benim de yapacak nelerim var da, bahar tembelliği diyelim :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım özellikle de gül baskısına:)

    YanıtlaSil
  6. süper fikir!

    YanıtlaSil
  7. desenler çok güzel olmuş. peki kesilen yerler (yaka, kol vs.) dikiş atılmadan öylece kullanılabiliyor mu?

    YanıtlaSil