26 Kas 2013

EV TAŞIMA TELAŞI



Yaşam, bilinmezlerle, sürprizlerle dolu.
Umulmadık bir gelişme,  devamında beklenmedik değişiklikleri de getiriyor.
İşte tam da yaşadığımız bu son günlerde.
 
 
 
Taşınıyoruz.
Yeni yıla yeni evde gireceğiz.

Dilerim bu yenilik bana hız,  enerji ve yeni fikirler verir.

Çok zevk alarak yaptığım ve kafamda birsürü hali olan
kuşlu amerikan servislerime maalesef birkaç gün ara vereceğim.




 
Sonra yine devam.
Kenarlarını elde dikiyorum ve elde dikiş en sevdiğim şeylerden biri.
Dikişe merak saldığımda, annemin manuel, ayakla çalıştırılan makinasıyla dikişi becermekte zorlandığımdan hep elde yapmaya yönelirdim.
Şimdi benim elektrikli, minicik bir dikiş makinam var ama elde dikiş hep favorim oldu.
Daha güzel, samimi ve değerli geliyor.
 
***
 
Ve bu arada...
Çocuklar heyecanlı.  Oda seçmeleri yapıyorlar.  :)

Kedişlerin tüm bunlardan haberi yok tabii.
Mutlu huzurlu uyuyup, karın doyurup, mır mır yaşıyorlar. 
Ama en çok onları düşünüyorum.  
Malum kediler mekan seçer. 
Alışmalarının kısa sürmesi temennim.
Bir de yüksek kat.
Artık balkon sefası yok canlarıma.





Herşeyin yolunda gideceğine ve bu taşınmanın bana ve aileme çok iyi geleceğine inanıyorum.

Hepinize umutlu günler dilerim.


Follow Me on Pinterest

3 yorum:

  1. Bende bu taşınmanın sana, ailene ve kedilerine çok iyi geleceğine inanıyorum Eda abla tüm iyi dileklerim seninle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım. Yeni eve bekliyorum artık :)

      Sil
  2. Edacım taşınma telaşında kolaylıklar dilerim, yeni evinizde sağlık, huzur hep yanınızda olsun inşallah:)

    YanıtlaSil