17 Ağu 2010

IKEA' YI SEVİYORUM / I LOVE IKEA



Ikea' dan alınacaklar listesi yaptım. Ertelediğim 'Beyazlaşma Operasyonu' dahilinde birtakım aksesuara itiyacım var. 

Bunlar şimdilik bir kısmı.





Beyazlarla beraber mum ışığının muhteşem bir etkisi oluyor. Dinginlik sağlıyor, durağan bir etki yaratıyor. Yumuşak ışık herzaman iyidir.

 

Bu vazoyu da uzun zamandır istiyordum.


Çiçek dizaynı için çok ideal bir formu var bu vazonun. Sizce?


Ikea' ya her uğradığımda alıp almamak konusunda kararsız kalmam sonucu evime giremeyen bu saati artık almalıyım.


En çok da saklama çözümlerine ihtiyaç duyuyorum. Bir çok küçük kutu ve şekilsiz ve düzensiz ambalaj dolapların üzerini kaplamış durumda. Örneğin, ayakkabılığa sığmayan ve en üst rafta yer alan çeşitli boyutlardaki ayakkabı kutuları için üç tane bu sepetten almalıyım.


Ve hatta yatakodasında da iş görür. 

Daha ulaşılabilir yerlerde, sıklıkla elatacağımız eşyalar içinse şu sepetler daha iyi olacak



Tüm bu işlerden sonra yastıkları arkama alıp, bir fincan kahveyle koltuğa gömülmek iyi olur değil mi? Bunun için de şu yastıkları düşündüm :)
Kötü bir başağrısıyla günü geçirmeye çalışıyorum ve gözümün önünden bu yastıklar ve bir fincan kahve geçiyor. Hemen bir kahve alayım :)


Gününüz güzel geçsin!

Follow Me on Pinterest

0 yorum:

Yorum Gönder