6 Ağu 2010

KUZEY' İN BEYAZ EVLERİ / WHITE HOUSES OF THE NORTH




 www.cocomale.com


Kuzey soğuktur, diye biliriz. Doğrudur, soğuktur ama sadece iklimi bence.
Kullandıkları ağırlıklı renkler olan    beyaz,    gri    ve    siyah    da soğuk, mesafeli ve durgun bir ifade çağrıştırır değil mi?
Ben yaşadıkları evlerin verdiği sıcaklık hissini tamamen bu fikrin karşısında görüyorum. Beyaz hiç de soğuk değil. Gri hiç mesafeli, siyah hiç durgun ve karamsar değil. Öyle kendiliğinden doğal bir kombin alışkanlıkları yerleşmiş ki...
Düzen, temizlik, sadeliğin içinde ahenk ve yalınlık hissi beni kuzeye daha çok yaklaştırıyor. Kuzey' de bir yerde yaşamak istiyorum.
Zaten kışı, karı özledim.

skona hem

www.modecodesign.com

channel4

skona hem

modresdes.com
Follow Me on Pinterest

0 yorum:

Yorum Gönder