22 Ara 2011

MİGREN





Güne başlarken, dünden kalan ağrıyla kafam sanki bir demir külçeydi.
Gözlerimi açmakta zorlanıyordum.

Hafifledikçe seviniyordum ki migren size kolay kolay rahat vermez.

Ben de salona geçip biraz gevşeyeyim dedim.






Çayımı aldım ve televizyonun karşısına kuruldum.
Derya Baykal' ı izleyeceğim.
Neyse, örgümü de aldım.
İyiyim ya, örerim diye düşündüm.

Ama gittikçe algım değişmeye başladı.
Migren, tüm duyu organlarımı esir aldı.
Hala kulaklarım çınlıyor ve ağrıyor.

İşte aşağıda da görmedeki rahatsız edici değişimi anlatmaya çalıştım.












.

Follow Me on Pinterest

7 yorum:

  1. okuldan bir arkadaşımda var migren ve nekadar beter bişiy olduğunu hep anlatır..anlayabiliyorum seni

    YanıtlaSil
  2. güzel bir anlatım olmuş, hiç migren ağrısı çekmedim ama ne hissettirdiğini fotoğrflardaki değişimden anlamamak mümkün değil...çok geçmiş olsun.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oy kıyamam... Ben migreni biyoenerji ile yendim tatlım. 10 yıldır çok şükür hiç uğramadı bana. Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  4. Rengim, nerede nasıl bulurum bu enerjiyi? Bir yol tarifi ver canım. 11 yaşımdan beri çekiyorum bu illeti.

    YanıtlaSil
  5. İzmir' de idim o zaman. 9 seans aldım ve sonra da bir daha yaşamadım çok şükür. Sana buralarda bir yer bulmak lazım. Araştıracağım.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Annem hep derdi. İnsanın neresi ağrırsa canı oradadır diye. Biyoenerji ilginçmiş. İnşallah işe yarar.

    YanıtlaSil
  7. Your images are amazing my friend! lots of well wishes for you!

    YanıtlaSil