1 Ara 2011

YENİLEME







Sizleri, blogumu, elişlerini, paylaşımlara ortak olmayı özledim.


Son zamanlarda ev dışında biraz işlerim oluyor.
Akşam eve gelip, çocukların dersleri, yemek vs. derken uzak kalıyorum blog dünyasından.


Ama yine de çok boş durmadığımı göstereyim :)
Henüz tüm detayları bitmese de fırsat bulmuşken paylaşayım dedim.

Eski bir dolap.

Kitaplıktan mutfak kilerine şimdi de benim hobi eşyası dolabıma dönüştü.

Önceki hali



İşlem görmeye başlamış hali



Şimdiki hali







Siyah olan raf alınları tamir görecek ve turuncu yüzler aynı çiçekli kağıtla kaplanacak.
Tabii bitiş kenarları tırtıklı kalan yerler düzeltilecek.


.



Follow Me on Pinterest

9 yorum:

  1. Harika olmuş, kapladığın kağıda bayıldım. Bu duvar kağıdı mı acaba?

    www.gulenmutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Bu bir ambalaj kağıdı. Kırtasiyeden aldım.İnce bir kağıt olduğu için kaplaması çok zor oluyor. hava boşluklarını almak imkansız. Beyaz tutkalla yapıştırdım. Kağıt yumuşuyor. Sonradan aklıma geldi, Şimal' in pritlerini bitirdim :)

    YanıtlaSil
  3. E çok güzel oluyor bu raf... Kolay gelsin hem dolap hem de diğer işler...

    YanıtlaSil
  4. cıvıl cıvıl olmuş... bitince bence çok hoş olacak...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. canım harika olmuş ufak bir detay bana yolladığın pakette bu kağıda bayılmıştım ve kıyamadım atmadım bi şekilde kullanılır edada nerden bulmuş bunu insana huzur veriyor dedim ve kullandığını görünce çok sevindim çok çok güzel olmuş mutlulukla kullanın:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bloğunuzu da çok beğendim, ben de sizi beklerim bloğuma. sevgilerimle.. :)

    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  7. çok iç açıcı olmuş :))

    YanıtlaSil
  8. Bambaşka bir kitaplık olmuş.Çok beğendim, cıvıl cıvıl insanın içi açılıyor bakarken..

    YanıtlaSil