7 Oca 2013

EL BOYAMASI YASTIK




Ben aklıma geleni yapma konusunda sabıkalıyımdır.
:)

Aklıma gelir, yaparım.
Yapmayacağım, yapamayacağım birşeyse hayatta düşmez.
Haa, aklıma gelmesi yeter mi, yetmez; 
istemem de lâzım.

Yani canım isterse...

Keyfim, kâhyası ve ben, mahşerin üç atlısı gibiyiz.
Muhteşemizdir yani.
Annem çok çekti benden çok!

Dün tüm bunların tersine elimdeki işi,
 kendimi, zamanı ve kâhyayı zorlayarak da olsa bitirdim.
Masabaşı iş yapmak bana göre değil.
Kırk kere kalkarım yarım saatlik bir işte.
Aklımda birşey varken bir diğeri daha gelir ve elimdeki işi bırakmış oluveririm.
Yazık elimdekine.
Bekler durur beni.
Sonra bir heyecan tekrar deönerim.
Döne döne döndürürüm yani işlerimi :)

Fikirler uçuşuyor zihnimde, durduramıyorum, duramıyorum.
Ama oturunca da en iyi ben otururum.
Oturan kızıl saçlı boğa oluveririm.

Anlayacağınız arası yok bende.
İyi mi, kesinlikle değil!

Bu "iyi mi. değil!" koşturmalarımın arasında bir yastık daha çıktı elcağızımdan.
Eskiz yok, plan yok, kopya yok.
Tamamen doğaçlama.
Yıllardır elime geçen her kağıda çiziktirip durduğum, benim olan figürler.

En alta isteğe uygun olarak isim yazılabilir.
Ben buna "heart" yazmayı düşünmüştüm.
Sonra seçenek olsun diye bıraktım.





.

Follow Me on Pinterest

14 yorum:

  1. beenden bir tane daha varmış sen..ama ben oturdummu işi bitirmem gerek..bitirmezsemmmaklımda içimde hep yarım kalan bir şeyin duygusu yaşalar....bitirmeden yarım bıraktığım ççok çok enderdir..bu arada yastığın süper...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azimlisin sen Şehnaz' cım. Bende motivasyon eksikliği var :) Yastığımı beğenmene sevindim. Teşekkürler.

      Sil
  2. Ama çok güzel olmuş, özellikle de renk seçimi...
    Harika.

    YanıtlaSil
  3. Edacım çok güzel olmuş, süper ya çok beğendim valla, ellerine sağlık. Sen şu masa başına oturmayı bir daha düşün baksana muhteşem şeyler çıkacak ortaya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Oturayım değil mi :)) Sevgiler.

      Sil
  4. Çok beğendim Edacım, keşke yakın olsaydık birbirimize iyi motive ederdik birbirimizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım arkadaşım. Beğenmen bile motive ediyor beni. Yakın olsak çok süper olurdu eminim.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık...renklere,desenlere bayıldım...Bence masada uzun süre oturun,çok güzel işler çıkacak baksanıza,maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Oturayım bence de. Keyif alıyorum çok.

      Sil
  6. Nasıl güzel iyi aklına düşeni yapmışsın güzel kadın eline emeğine sağlık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Semra' cım. Aklıma düşen yerinde dursa... Bazen de birbirini kovalarlarken hepsini kaybediveriyorum :))

      Sil
  7. Seni kovalayan fikir mi tezcanlılık mı bilmem ama çoook başarılısın! Doğaçlama demek, doğaçlamana sağlık o zaman aman mahşerin atlıları aranızı iyi tutun:)

    YanıtlaSil
  8. Sağol, sagol, sagol... :))

    YanıtlaSil