18 Oca 2013

YASTIK -KALP




Çalışıyorum. 



.

Follow Me on Pinterest

15 yorum:

  1. Kolay gelsin...cok guzel bir proje gibi görünüyor.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşekkürederim. Bitti ama henüz fotoğrafını çekemedim.

      Sil
  2. Hem de ne çalışmak çok güzel görünüyor Edacım, kirpimi gördün mü canım hani şu senin tavşanın arkadaşı kirpi?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok karışık bir desen olmasa da onu oraya mı bunu buraya mı derken, en çok uğraştığım bu oldu.

      Sil
  3. kolay gelsin, sonucu merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ortaya güzel birşeyler çıkacak sanırım :) Kolay gelsin

    www.minikyengec.com bende beklerim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Oya. Hoşgeldin. (Uğradım sana.)

      Sil
  5. ama yaaa... gene mi kalp... aklım gidiyor ama yaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de dediğin şeye bak Banu Abla' cım. Sen kalbin âlâsını yaparsın. Yok canım istemiyor diyorsan ben sana hemen bir kalp yapar, gönderirim.

      Sil
    2. Sağol canım benim :) Bakma sen bana kalp şeklinde ne görsem aklım kalıyor :)
      Hatta bugün markette kalp şeklinde minik çikolataları rafa diziyordu görevlisi, çok mu sevgiyle baktım nedir "size bir çikolata hediye edebilir miyim" dedi ve bir kalp çikolata uzattı bana :)

      Sil
  6. sarıyı sevmem aslında ama ojende görünce ilk kez sarıyı bir yere yakıştırdım beğendim,kalp deeee çok şirin oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sarıyı ben de çok seviyorum. Flormar' ın neon olmayan serisinden.

      Sil