29 Oca 2013

YENİ BİR BLOG VE BENİM İLK DÜKKANIM




Sevgili dostlar, ben de dükkan sahibi blogger kervanına katıldım.
Kendi halimde, ne yapabilirsem, üretirsem bu dükkana koyacağım.
Umarım, beğenilir, sevilir ve başka evlere başka ellere sevgi götürürler.
Hepsine sevgimi, göznurumu kattım.

Dilerseniz bir ziyaret edip, görüşlerinizi bildirin. Bundan çok mutlu olurum.
Aramızda tecrübeliler var, lütfen fikirlerinizi paylaşın.

Evinde, kendi elemeği ile üretim yapan tüm arkadaşlar, dostlar, blogger hatunlar!
 E, hadi Pink Star' a :)








Şimdilik çok ürünüm yok ama zamanla artacak.




.






Follow Me on Pinterest

13 yorum:

  1. Edacım hayırlı, uğurlu keyifli kazançlarının çok olmasını dilerim. Adına bayıldım dükkanın, senin el emeklerin ise zaten şahane, başarılar dilerim canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım, teşekkür ederim. Her konuda fikirlerini bekliyorum. :)

      Sil
  2. Harikasın canım, ellerine sağlık, başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun edacım... keyifli, bol satışlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu olsun Eda.Keyifli kazançlar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım çok keyifli gider hep. Sevgiler.

      Sil
  5. Hayırlı olsun, bereketli olsuuun, tez zamanda bomboş kalsııın canımcım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu Abla' cım. Bereketi çok olur umarım. Sevgiler.

      Sil
  6. Bana destek olan, iyi dileklerini gönderen, ziyaretiyle mutlu eden tüm dostlara teşekkür ederim. Blogger olmak çok güzel, kadın olmak çok güzel ;), üretmek çok güzel, paylaşmak çok güzel, beğenilmek çok güzel...
    Sağolun, beni gönendirdiniz. Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil