10 Oca 2013

GÜNDÜZ












.


Follow Me on Pinterest

13 yorum:

  1. beceriklsin becerikli..sende aklına koyduğunu yapanlardansın..ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş...sonuç harika...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir iş çıkarttın canım hangi ışıkta çekersen çek bu yastık çok güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fadiş' im. Ben de çok zevk aldım yaparken. Siyahın üzerine de iyi durur bu renkler. Daha üzerinde oynayacaklarım vardı da yastık yastıklıktan çıkıp tuale dönüşmesin diye bıraktım :)

      Sil
  4. gün ışığında daha da güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Batik gibi görünüyor. Bu nasıl bir teknik?

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Yelda Hanım. Fırça kullandım.

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu beğendim izlemeye aldım, yazı dilinizi beğendim keyifle okudum... Size de keyifli, güzel günler dilerim... Sevgiler...
    Not: Yastığı da pek beğendim, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil