6 Oca 2012

BEN KIRÇİÇEĞİ SEVERİM








Dün öğlen saati, kızımı okula bırakıp dönerken, etrafta gördüğüm sarı çiçeklerden topladım.
Çiçeklerin eve kattığı hava beni coşturdu tabii ve "heheyt, ben evi de temizlerim" gazıyla eve bir giriştim...
Halıların yerleri değişti, süpürüldü silindi. E tabii bele olan oldu.
Sanki çok narinmiş gibi hemen bi nazlanır, viyaklar bu bel.
Bugün biraz daha iyiyim gerçi.


Hepinize şimdiden iyi bir haftasonu dilerim.


Akşamları bilgisayarı ele geçirmek zor oluyor, şimdiden iyi dileklerimi göndermek istedim.
Diğer çiçek, dal, yaprak da bizim bahçeden.
Mor çiçekli olan biberiye.










Yarını,


günü ilan ettim.



Kızmaca, darılmaca, üzülmece yok.

İsterseniz siz de katılın.







Haa bu mu?
Bu da çiçekleri toplayan sağ elimin, tutsun diye verdiği kıymetli sol elim.


.
Follow Me on Pinterest

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun, belin iyi mi şimdi? Yaşımızı hala yirmilerin başında sanıyoruz hala bir girişiyoruz işe her yerimiz alarm veriyor en azından ben öyleyim malesef. Sarı çiçekler çok güzel ben de balkonumda biberiye yetiştiriyorum, şifa kaynağı:)

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlısın sen yahu :) Mutluluk günümüz kutlu olsun o vakit :))))

    YanıtlaSil
  3. Fadiş' im, dalya dememe şurada aylar kaldı. 41' e adım attığımda maaşallah çekersin artık bana :)
    Ben bu yirmilerde olma zannından sanırım hiç vazgeçemeyeceğim :))

    Renkli, sürprizli, dolu dolu cebim, kutlu olsun kutlu olsun!

    YanıtlaSil