9 Oca 2012

KAZAK YENİLEME İÇİN FİKİR İSTİYORUM








Üstteki fotoğrafta kazağımın tam ortadan kesilmiş halini görüyorsunuz.
Maksadım, alttaki fotoğrafta görüldüğü üzre yakadaki parfüm lekelerini saklamak ya da yok etmekti.
Kesince gördüm ki yakayı ortadan kaldıramıyorum, kazağın yakalı hali güzel.
Böyle olunca da kenarları kaçmasın diye tığla sabitledim.

Sıra geldi yakaya birşey uydurmaya.
Önce, kendi renginde çiçekler örüp tüm yakaya aplike etmeyi düşündüm.
Baktım uzun iş, vazgeçtim.
Sonra, kürk kumaş alıp yakaya dikeyim.
E, bu da tam aklıma yatmadı.

Ben de siz harika kadınlara bir sorayım dedim.

Ne dersiniz?
N' apayım?







.

Follow Me on Pinterest

7 yorum:

  1. merhaba ,ben romantikbutik olarak :) yakaya komple dantel kaplamanızı önerirsem çok şaşırtıcı olmaz sanırım.koyu renk bir dantel olabilir kahve rengi mesela ,bir diğer fikrim ise ,yakayı tamamen söküp yerine bu sene moda olan bebe yakalardan takıp önünde bir kurdele ile bağlamak olabilir.aklıma gelenler bunlar.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hırka ince olduğu için yakaya kürk kalın olurdu bence.Romantik butik gibi bende yakanın kaplamayı düşünürdüm ama benim aklıma kahverengi süet geldi.Yada o tarz geniş bir harç olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Tığla bir kaç tane çiçek ör ve yakanın üzerine serpiştir renkler çok zıt olmasın pastel tonlarda yapabilirsin, örgüde kullandığın ipler de ince olsun:)

    YanıtlaSil
  4. bence üzerini pullar düğmeler tığişi çiçekler,dantellerle ortaya karışık harmanlanmış süsülü bir yaka olabilir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hello Lovely!
    I Love giving suggestions about recycling & reuse,,& I would love to share some ideas with you,,,
    1- hand stitch any netting lace over the collar
    2- cut some felt flowers & stitch several colors
    3- you can make some ribbon flowers & then attach on your sweater!
    4- fabric flowers are also an option!
    5- you can use fabric paint strokes over the collar & arms..as a border..Got it..?
    you can find some ideas at my blog too..
    Have a good day!

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürederim arkadaşlar paylaştığınız fikirler için. Heryerini kaplamak güzel olur ama bende o sabır yok. Serpiştire serpiştire yaparım belki ama renkli yün yok. He he, eee dediğinizi duyar gibiyim. :))
    Henüz bir ampul yanmadı bende.

    YanıtlaSil
  7. Ben olsam, kahve tonlarında büyüklü küçüklü ponponlar yapar ve yakaya bağlardım...

    YanıtlaSil