27 Oca 2012

ÇANTA SEVEN PİSİLER




Zambak zumbak dön arkana iyi bak





Aaaa arkamı döndüğümde baktım ki Londra kurulmuş benim çantaya.
azıcık ilgilendim ya, fotoğrafını çektim ya Turunç koştu geldi hemen.
Üstteki fotoğrafta sırtını görüyorsunuz.



Bu arada Toprak Hanım, rahatı bozulmuş olacak, n' oluyo tavırlarıyla bize bakıyor.
Hani evde bir koltuğum var bana ait köşe olarak demiştim ya hah işte ona da bu hanımefendi konmuş.
 Neyse, o biraz torpilli bugünlerde. pazartesi günü kısırlaştırılma operasyonu geçirdi. 
Londra da aynı şekilde ama dişilerin ameliyatı da daha derinden oluyor iyileşmesi de. 
Canım benim.





Çantamı alıp sandalyeye astım. 
Turunç bırakır mı? Atladı geldi sandalyeye. Meraklı oğlum benim, çantayı araştırıyor bakışlarıyla.




Şunlara bakın şunlara 
:)




Bu halleri de benden zılgıt yemiş halleri.
Hah hah haaaa! Nasıl da hizaya geçmiş görünüyorlar değil mi?
Yanıltmasın sizi bu halleri.
Anlık bir fotoğraf karesi bu. 
Çantayı zor kurtardım.

Yerim ben sizin burnunuzu.
Çok tatlılar çoook.
Biri pembe burun biri kadife.


Paris mi nerede?
Asil hanım o.
Sessiz sakin bir köşede dinleniyordur.

.
Follow Me on Pinterest

15 yorum:

  1. Senin evde kaç kedi var? Kaçırdım ben sayısını :)
    İşin zor gibi görünüyooooo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 kedimiz var. Altıydı ikisini vermiştik yavruyken.
      İşim zor, evet. Ama geri dönüşü de o kadar bol bol :)

      Sil
  2. Onlar çanta sevsinler,ben de onları :)Pembiş burunlarından başlamak suretiyle öptüm öptüm sıkıştırdım,yedim patayı gidiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öpüyorum öpüyorum :)) Pati atmazlaaar. Sevdirirler kendilerini. Bir tek Toprak biraz yabanidir.

      Sil
  3. Kaç tane sizin kediler iki sanıyordum üç mü?

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker bu yaramazlar ya... Gelip göreceğim ama ne zaman bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, senin ertlediğin bir ziyaretin var bu tarafa, unuttum sanma. Sana torpil geçtiğimden birşey demiyordum ;)

      Sil
    2. Biliyorum biliyorum, torpilimin farkındayım ama ben de unutmadım. :)) Gelicem.

      Sil
  5. ya Allah'ım ne kadar şirinler.Zılgıt yemiş hallerine de bayıldım bittim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir de onları, bizi azarlarken gör :)) Eğer balkonda fazla kalmışlar ve biz de seslerini duymamışsak öyle bozuluyorlar ki içeri girerkenki miyavlamalarıyla onlar bize zılgıt atıyor :)) Çok komik oluyorlar o zaman.

      Sil
  6. Annemin de dört kedisi bir köpeği var bir de Deniz aralarında gör curcunayı, yer kavgası yapıyorlar:)

    YanıtlaSil
  7. yaaa yerim ben bunları çok tatlılar evet kedoşların sıkıştırılmayı gizli yerlere girmeyi sevmek gibi garip huyları var ünv. görüklede ev arkadasım kedimizi sürekli çantasında gezdirip misafirliğe her gittiğinde yanında taşırdı:))

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ya sizin ev bence çok eğlenceli çok şekerler:)

    YanıtlaSil
  9. Lovely cats, especially the bag cat :)

    YanıtlaSil