18 Oca 2012

BİR ELDİVEN MACERASI





Şimal' e yeşil bere ördüm, sevmedi. 
Pembe ördüm, sevdi ve şimdi ortalarda yok. 
Okulda unutmuş olmalı.

Eldiven dedi, yaptım. 
Suluk ör dedi. 
Tamam, su şişesine çanta da ördüm. 
Askısı kalın olmuş dedi.

Bakalım bunlardan hevesi ne zaman geçecek?






Aşamalarıyla eldivenimiz şöyle yapıldı:

İlk denememdir, önerisi olanlar lütfen paylaşsın. :)

Poları dört kat yaptım.
Gördüğünüz şekli üzerine çizdim.






Bu kesilmiş hali. Katları görüyorsunuzdur.




Dikiş makinam ne hikmetse tam da çabucak dikerim, biter diye düşünürken bozuldu.
Yukarıda elde dikilmiş halini
ve
altta da düzü çevrilmiş halini görüyorsunuz.

Neyse ki polar kolay dikilen bir kumaş.





İğneyle ilmek çekerek şişe geçirdim.


İğneyi düz tarafa çıkarıp şişe doladım ve tekrar aynı delikten ters tarafa geçtim.
Her iki tarafına da aynı lastiği ördükten sonra yanlardan diktim. 


Suluğumuzun fotoğrafını çekmemişim.
Şimal okuldan gelince artık.


.
Follow Me on Pinterest

8 yorum:

  1. amanda ne güzel poz verimiş hamaratlı annenin prensesiii. Ellerinize sağlık benim de bugün ellerim çok üşüdü, kızlarım aklıma geldi, örsem mi acaba diye düşünmüştüm. Poları nerden bulurum bilmiyorum ama (burda hiç kumaş dükkanı yok)çok iyi bir fikir.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, Şimal sana benziyor değil mi,çok şeker bir kız. Bu makinede daha önce polar diktin mi, belki kumaş kalın gelmiş olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Fadiş, polar diktim ve çok kolay dikilen bir kumaş. Başka kumaşlar da denedim dün. Daha önce iğneyi başparmağıma geçirtip, iğneyi kırmışlığım var. O zaman masura yuvası bozulmuştu. Orada bir sorun var.
    Şimal aslında babaanneye çok benziyor ama benden taşıdığı birşeyler olmalı ki başkaları da benzetti bana.

    YanıtlaSil
  4. Ecehan, sağol, iltifat ediyorsun.
    Elimde parça parça kaldı polarlarım. Çarşıya çıkarsam, sana polar alıp gönderebilirim istersen.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık.Böyle basitmiş gibi anlatıyorsunuz ya, ben hayran kalıyorum,makina bozulmuş elde dikmişsiniz falan Bu arada ojelerinize de bayıldım, eller güzel olunca yetekli olunuyor demek ki :) Suluğu çok merak ettim, yapabilir miyim hayır ama merak ettim:) Kızınıza da maşallah diyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nil, çok incesin. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Ellerim babamın bana bir hediyesi :) Suluğu koyacağım Şimal gelince. Çok basit birşey. Yapabilirsin. Küçük bir çanta düşün. Sadece şişe sığacak kadar.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim, internetten araştırayım bulurum herhalde ama teklifin için gerçekten çok sağol, içimi ısıttın bile.

    YanıtlaSil
  8. Lafı bile olmaz, ne demek... Öpüyorum :))

    YanıtlaSil