20 Oca 2012

ÇEKİLİŞ MEKİLİŞ İSYAN İSSEMİYAKE









Yahu bir insanoğlu bu kadar mı bahtsız olur? 
Çekilişin ç' sini duydum, koştum dostların bloglarına.
I-ıh, şansım nuh dedi peygamber demedi, gelmedi benimle. Nankör. 
Browni' nin hedırını da kaçırdım. 
Ben kendim bilsem kullanmayı, şu illüstrasyon programlarından, yapıcam bişeyler de...

Şimdi de cafe noHut' da gördüm bir hediye. 
Yılmadım, onu da istedim.
Hani birşeyi çok istersen oluyordu? 
Düşüncende onu canlandır falan diyolardı? 
O kadar da kadın programı izledim son günlerde, anlattılar falan. 
Yalan mıymış yani? 
Benim gibi sevdiği herşeye tutkulu olmak neymiş gösteren biri bile başaramadıysa...
Yaa, yapamayacağım şeyler değil, hani, öhhöö!... (ay duyan olmuş mudur bu konuştuklarımı! :-O)

Ay, ne var! 

Bi heyecan yaşamak istiyorum ben de yaa!
 Blogumla, bloglarla geçirdiğim zamana isyan eden eşim ve çocuklarımın 
yıldırıcı bakışlarına karşılık bi havam olsun di mi ya. 
Bakın, bakın da utanın, arkadaşlarım beni nasıl düşünüyorlar 
diye 
oturduğum koltukla onlara dönüp, sinemavari bir ajitasyon yapmak istiyorum.

Neyse neyse siz de gidin cafe noHut' a bakın, çekilişe katılın diyeceğim ama şansımı azaltacaksınız.
Ah ne kötü kadın oldum ben yahu!


Ben ki postlarıma pek yazı yazmam, yazamam.
Kalemim işlemez genelde.
Ancak, isyan ederken çenem düştü :)





.
Follow Me on Pinterest

4 yorum:

  1. haha gel bir de benim çekilişime katıl madem ;) hem ben şanslıyımdır senin de şansını açabilirim ;)

    http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2012/01/hediyem-var.html

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam sana ben. Ben de katılayım ama benim şansım senin olsun demek istedim. YAni bana çıkarsa söz sana vericem :))

    YanıtlaSil
  3. İrem' cim, biliyorum senin çekilişini. Ayaklarım problemli olduğu için ve yarım ilâ bir numara daha büyük olduğu için katılmamıştım. Canımsın.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim, pırlanta kalpli rengim benim. Sana çıkarsa ben hiç onları senden alabilir miyim. Hadi katıl sen de. Kimbilir senin elinde neye dönüşür onlar.

    YanıtlaSil