22 Oca 2012

ÇİFTLİK




Şimal, dün akşam bana "Anne çiftlik çiz." dedi.
Ne demek, hemen dedim.
Emre itaatsizlik olmaz. :)
Laf aramızda, bu kız kendini benden büyük zannediyor.
Ve evin lideri :-O

Bir varmış, bir yokmuş.
Bir çiftlikte mutlu bir aile ve hayvanları yaşarmış.
Bazen bir kurt koyunları çalmak için çiftliğe yaklaşırmış.
Ama sevgiden ve mutluluktan yapılan duvarı geçemezmiş.

Heh heh heee!
Benim masalım bu kadar olur.
:)





Hepinize iyi pazarlar canlarım.


.

Follow Me on Pinterest

16 yorum:

  1. :)))) bayıldım. Hep çocuk kal!!! sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Hepimiz, hepimiz :))

    YanıtlaSil
  3. çizimleriniz ne güzel.İllüstrasyon diyorlar değil mi bu tarz çizimlere?Çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kedicibaşı :)
      Doğru, illüstrasyon deniyor. Sevgiler.

      Sil
  4. bu mutlu masallar hiç bitmesin!
    mutlu pazarlar bir de:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynası, bence de hiç bitmesin.
      Geçen gün Şimal sormuştu "Anne masallar hep mutlu mu biter?"
      :)
      MUTLU PAZARLARRR!

      Sil
  5. Kara koyunlara ve evin güzel gölgesine bayıldım canım, devam devam harika şeyler çıkıyor senden:)

    YanıtlaSil
  6. çizimde, mutluluk duvarında ve kuzucuklarında çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuş bu resim... Masal da öyle ama resme bittim. Acccaip yetenekli bir tasarımcısın sen biliyorsun dimi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın. Beni gönendiriyorsun. Şımarıyoruuum :))

      Sil
    2. Şımar, şımar, samimiyim ki ben. Öylesin

      Sil
  8. Siz benim Facebook' taki sayfama uğruyor musunuz kızlar?

    YanıtlaSil
  9. Çzimler harika, ali babanın çiftliği halt etmiş:) sayfamda çekiliş var buyurmazmısınız:)

    YanıtlaSil
  10. Pek kokoş bir çiftlik. Çok sevimli ama :)

    YanıtlaSil