8 Oca 2012

ÖRGÜ KUTU VE KUTU GİYSİSİ












Kalan yünleri bitirmeden yenisini almamaya karar verdim.
Hal böyle olunca da aklıma ne gelirse örmeye başladım.
Bunlar da dün yaptıklarım.








Konserve kutusunun iç tarafındaki çıkıntı el kesmesin diye örgüyü içe de döndüm.






Alta da birkaç sıra döndüm ki kılıf yukarı kaymasın.










Fotoğraf düzenleme programlarının sağladığı çerçeveleri bantları kullanmayı seviyorum.
Ama hâlâ istediğim başka bantlara erişemedim.
Mesela çingene pembesi bant istiyorum ya da çizgili.

Aramaya devam.



.

Follow Me on Pinterest

3 yorum:

  1. çok cici olmuş, benim de kaplanmayı bekleyen onlarca konserve kutum var atmaya kıyamıyorum senden ilham alıyorum ve birkaçına kılıf örüyorum hemen =)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor
    elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. irem yaptıklarını göreliiim :)))
    Teşekkürler Selen. :)

    YanıtlaSil