19 Oca 2012

MASALA DEVAM










.

Follow Me on Pinterest

6 yorum:

  1. !!!!

    Biri ! Masalmı dedi ?
    :=)))))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili nUnU, sizinki kadar güzel bir masala birşeyler çizmek istedim. Sizin blogunuzdan geldim biraz önce.;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben bu masalı çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. Sen işi giderek büyütüyorsun, pek de iyi yapıyorsun :)

    YanıtlaSil
  5. Fadiş, paslanmışım yahu. Sayende arkadaşım yeniden elime kalem aldım. Bakalım neye dönüşecek masal? Benim gibi kafasında binbir türlü şey olan biri uzun soluk sürdürebilecek mi bu işi? Zaman yetmiyor bana. Biliyorum sana da öyledir. Desteğin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Gökkuşağı arkadaşım, sağol desteğin için. Şubat tatili belki benim için iyi bir çalışma zamanı olur da geliştiririm biraz. :)

    YanıtlaSil