26 Oca 2012

ÇALIŞMA KÖŞESİNE ADIM ADIM




Hepiniz bilirsiniz.
Evin her köşesini, her deliğini düzenler, temizler ve bunu hep hep hep yaparsınız.
Ama nedense bu kadar emek verdiğiniz evinizde size ait köşe 
ya mutfaktır ya da yatağın çocuklara kolay ulaşılabilen tarafı.
Ben epeydir bir de koltuk sahibiyim.
Psikolojik olarak evin erkeklerini iten de bir rengi var. 
Oturma yerine koyu pembe bir havlu çarşaf geçirdim.
Şimal' in bebeklik yatağının çarşafı.
Bu sefer de Şimal' in ilgisini çekiyor tabii.
Neymiş, şeker pembesi çok güzel bir renkmiş.

Çalışma masam yok, bilgisayarım alındı, evin her köşesi paylaşıldı ama bana yer yok!

Salondaki masayı epeydir yemek için kullanmıyoruz. 
Duvara da dayayınca sadece Şimal' in ders çalışmasına hizmet etmeye başladı.
Ben de bu şekliyle çalışmak için kullanmaya başladım.
Bu sefer de eşya, not, vs. depolamak için biraz daha yere ihtiyacım oldu.
Hemen yanındaki kitaplığın bir bölümünü boşaltıp boya, kağıt, peçete için kullanmaya başladım.
Bir çalışma masasının duvar panosu olmadan olmaz tabii.
Dün evdeki kumaşlardan bir pano yapmaya karar verdim.
A bir baktım ki köşesinden bir parça kesmişim. Buraya başka bir kumaştan yama yaptım.
Evde tela yok, keçe yok, elyaf yok, sünger yok.
Ben de eskiyince kenara ayırdığım havlulardan birini diktim iki kumaş arasına.
Zar zor kocaya duvara çivileyerek astırdım.
Düşünün, bir mimarın evinde yamuk yumuk bir pano var ve hem de ilkel bir yöntemle montajlanmış.
Ona da amaaan dedim.

Bir laf var; kızın yoksa kumam var deme mi derler nedir. 
İşte Şimal bu ortakçılık edasıyla hemen geldi birşeyler asmaya başladı.
Ne asacağıma ben karar vereyim dedim ve bir resimle anlaşmaya vardık.
Sırf asılsın diye aceleyle birşeyler çiziktirdi. Bir de adımı yazmış ki bana özel havası olsun.
Bunu hangi anne reddedebilir ki!
Şimdiki çocuklar çok uyanık çoook.

İşte benim yamuk ama zafer simgesi panomun ve çalışma köşemin 'şimdilik' hikayesi.














.
Follow Me on Pinterest

14 yorum:

  1. Eh buna da şükür dediğin gibi. En azından ucundan bir yere yerleştin. Hayırlı uğurlu olsun :))

    YanıtlaSil
  2. seni çok iyi anlıyorum ..kızlar annelerinin kumalarıdır..panon çok güzel olmuş...ben çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, halimden anlayanlar ben de ben de demek istediniz değil mi? :))
      Panom yamuk ama ben de sevdim. Sağol.

      Sil
  3. sanırım her hobiyle uğraşan bayanın sorunu yer işgali,aslında uğraşısı olmadanda kendine ait bi yeri mekanı olmalı ama bu mutfak yada çocukların sıkıntılarını giderecek cinsten değil,,yada biz oluşturmalıyız imkansızlıklara rağmen..sizin köşeniz çok hoş bence,küçük olsun ama benim olsun hesabı :) mutlulukla kullanın...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evdeki işgalci bendim yıllarca. Ne zaman ki Şimal ayaklandı ve merakı gün gün arttı, işte benim alanım da aynı oranda azaldı. Tek başıma birşey yapmam imkansızlaştı neredeyse ve benden gizli kullanılan nice malzemem heba oldu.
      Zamanla ben o köşeyi genişletirim ;)

      Sil
  4. senin bu evde çocuklarla yaptığın projelere bayılıyorum canım görde bak emeğinin karşılığını ilerde alabileceksin sevgi paylaşım çok çok önemli bunuda sen yapıyorsun olaya farklı baktım galiba mutluluklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hayatım. Farklı bak, aynı bak. Senin fikirlerin değerli. Anladım ben senin dediğini. Biliyorum ki sen de emeğini Defne' de bulacaksın ileride.

      Sil
  5. Bence oradan başlayarak çaktırmadan yayıl sen :)
    Benim panom bir tabaka strafor... çatıdan artmıştı, kaplamadım bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Straforlar bir gaz yayar Banu Abla. O yüzden dışı kaplanmadan ev içinde kullanmak pek doğru değil. Astım vs. gibi tetikleyebilir. Sen onun yerine benimkinin kaç misli güzelini yaparsın. Benim dikiş bilgim ancak bu yamuğa kadar :))

      Sil
  6. merhaba,evet aynı sorunlar hep.ben de en sonunda evin en küçük odasında bilgisayar masasına dikiş makinamı sığdırdım ama neyseki taşınabilenlerden de sıkıldığımda daracık alandan, salona gidip dikip tekrar yerine koyuyorum sonra,benim hobi odam kızımın odası oldu çünki büyüyünce.hepimizin evlerine ekstaradan birer hobi odası diliyorum :) şöyle dilediğimizce yayılıp tüm malzemelerimizi gözümüzün önünde sıralayıp rahatlıkla çalışabileceğimiz.

    YanıtlaSil
  7. Ben kendime bir çalışma odası istediğim gibi, eşime de istiyorum :) Zaten bizim dört kediyle bundan sonra bahçeli bir evde yaşamamız daha münasip olacaktır :) artık bahçeye oda çıkarız da çıkarız :))

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun panon canım, bizim evde yerim yok şikayetini kocam yapar, gerçekten de öyle ama, neredeyse evin her köşesini oğlumla işgal etmiş durumdayız sırf bu yüzden kocacım kendine bir pazıl aldı kumaşlı üzerinde pazılını yapıp rulo haline getirip kaldırıyor bir köşeye.

    YanıtlaSil
  9. Bahçeli ev şart, inşallah gerçekleştirirsiniz ama sen çatı katını seç kendine, gökyüzüne baksın bir penceresi:)

    YanıtlaSil