16 Şub 2012

BİR SANATÇININ GÖZÜNDEN




Değerli arkadaşım, 
sıcak, sevgi dolu kadın,
 cam-seramik sanatı eğitimi almış, 
bu becerisini ve yeteneğini hayatındaki herşeye dokunarak geçiren, 
elinden çıkan her eseri imrenilesi yapan, dönüştüren 
Canım Fadiş 


Kimselere bildirmeden bazı işler yapıyor :)
Buradan ben duyurmuş olayım.
Fadiş' im umarım kızmazsın.

Kişiye özel portreler yapıyor.

Geçenlerde ben de Şimal' in bir portresi için sipariş verdim.


Veee... ta ta ta taaaam!





Ne harika değil mi?
Bayıldım bayıldımmm...

Ellerine sağlık Fadiş.







.
Follow Me on Pinterest

5 yorum:

  1. Teşekkür ederim ama bu kadar övgüyü hak etmiyorum, senin gören gözlerin çok güzel canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerim eksik bile kalmış.
      Çok alçakgönüllüsün arkadaşım.

      Sil
  2. Fadiş ellerine sağlık. çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ellerine sağlık arkadaşının bloğuna bakıyorum

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker olmuş. Çok güzel, bayıldım ben de.

    YanıtlaSil