28 Şub 2012

YAĞMUR VE TEMBELLİK






Yağmur huzur verir bana.
Rehavet çöker üzerime,
babaannemlerin konağının 
kalın duvarlarına oyulmuş pencere nişinde gelirim aklıma.


Babaannemi çok özlüyorum.




Bu fotoğraflar da bizim evimizin yakın manzarasından.
kar manzaralarına karşılık bizim yağmurlu manzaramız.
:)



Dünden temizliğimi yaptım.
Akşama yemeğimiz var.
Çayım hazır.
Güney telfon kartımı çıkarmış, bulamıyorum;
telefonum hiç çalmıyor.
E, bunların üzerine tembellik yapılmaz mı?
Tabii ütü ve dağınık çocuk odalarını toplamak günün kusuru olsun.



Sağ alt köşede görünen mavi çiçekli bitki ise biberiye.


.

Follow Me on Pinterest

2 yorum:

  1. Aman ne tembelmiş Edoş, benırını değiştirmiş pek güzel olmuş zaten bu sade havasını blogunun çok seviyorum, yağmur manzaran da iç açıcı. İyi keyifler sana.

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim. Hep sen mi değiştireceksin, değil mi ya? :)

    YanıtlaSil