28 Şub 2012

DIY / İLK KUMAŞ BOYAMA DENEMEM





Bir heves taa ocak ayı sonunda aldığım kumaş kalemlerini daha yeni deneyebildim.



Çalakalem bir deneyeyeim dedim.




 Kalemlerin ucu umduğumdan kalın iz bırakıyor.
Keşke daha ince uçlularından olsaydı.


' Turunçsuz olmaz ' diye bir kavram gelişti bizde.
İşte bakın, paşa gene dibimde.
Öyle küçük bir kedi falan da değil hani, kocaman.
Bilgisayarın fanına veriyor sırtını, oooh keyif yapıyor.



Güney' in geçen seneden kalma okul gömleği.
Denemeyi cebinde yaptım ki beğenmezsem sökebileyim diye.
Bu gömleği modifiye edip ben giyeyim.
Bahar da yaklaştı nasılsa...



.

Follow Me on Pinterest

7 yorum:

  1. Ellerine sağlık, evet kalemin uçları kalın ben bu yüzden ince değil de daha kaba, içi doldurulabilen çizimler yapıyorum ama daha profösyonel boya arayışım devam ediyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bakıyorum. 0.3 mm. olsa çok iyi olur.

      Sil
  2. Merak ettiğim bir konu, hatta denemek istediğim ama yünlerden fırsat bulamadığım, nereden alıyoruz bu kalemleri, kaçadır? pisi öyle şeker ki böyle bakıp seviyoruz acaba beraber yaşayabilirmiyiz onu da merak ediyorum Çınar çok istiyor ama ben huyluyum bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben internetten aldım. Kumaş marker olarak geçiyor. 8 tanesini 18-20 Tl. civarı almıştım. Fosforluları da var. Çınar' a çok güzel şeyler yaparsın sen annesi. Aaa aklıma geldi, ördüğün örnekleri kumaşa boyayla işleyip masa örtüsü yapılabilir. Bunu değerlendirmeliyim. :))

      Kediyle yaparsınız. Verdiği huzur, keyif, eğlence ve daha birçok duygu yaşanmalı. Ama alırsanız bir tane alın da bizimki gibi olmasın :)) Sarmanlar iyi oluyor ;)

      Sil
  3. Bu işte de çok başarılısın kutlarım! Gerçi yardımcın var yanında ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, çok mutlu oldum sözlerinize. Teşekkür ederim.
      Evet, haklısınız, yardımcımın hakkını yememek lâzım. :)

      Sil