22 Şub 2012

EBEGÜMECİ VE KEDİLER




Oğluma da bakın :)
Oooh sereserpe yatmış.
Bu fotoğrafı aslında en son çektim.
Tabii yedi bizim obur ebegümecini, şimdi de sefasını sürüyor.



Bu asil bayan Turunç' un ne yaptığını gözlüyor.
Birazdan harekete geçecek.




Naber Paris?




 Heh hee...
Hadi yumulalım.



Bu da ne var, ben yatıyorum, yemek zorunda mıyım bakışı.







Yenecek yenmiş, iş bitmiş.
Ama Turunç Efendi Paris gibi çekilip gitmez hemen.
Ortamın kralı O ya.
Bunu ilan edip bir gövde gösterisi yapması lâzım.
Bunlar etrafı kesen bakışlar.

En baştaki fotoğrafta yatıyor ya paşam, işte o da alemin kralı benim yatışı.

Bir tek Toprak görünmüyor ortalıkta.
Kesin Şimal' in yatağındadır.
O enteresan bir kedi.


.

Follow Me on Pinterest

4 yorum:

  1. Seninkilerin hepsi birbirinden matrak şekerim. Ot yemek de neyin nesi, mideleri mi ağrımış :)))

    YanıtlaSil
  2. onlar ebegümecini yer ben de onları yerim

    YanıtlaSil
  3. Sarman oğlan çok yakışıklı. Diğerleri de öyleler ama bende oğlan yok ya hani gözüme pek yakışıklı göründü kendileri. Kavga ediyorlar mı merak ettim . Benim kızlar pek anlaşamıyorlar da :(

    YanıtlaSil
  4. Aslına bakarsan sen biraz geç bile kalmış sayılırsın :)

    YanıtlaSil