14 Şub 2012

BLOGGER' DA SORUN VAR






Yalnız benim mi acaba?

Kendi bloguma yorum yazamıyorum.

Geçenlerde bununla ilgili bir post okumuştum ama hangi arkadaşımdı hatırlayamadım.

Profil seçin diyor.
Kumanda panelinden blogumun ana sayfasına geçince giriş yap çıkıyor.
Ne yapılması gerektiğiyle ilgili blogger yardım' da birşey bulamadım.
Adı/URL seçin seçeneğini kullanmak dahi çözüm olmadı.



Ne yapılması gerektiğini bilen var mı?







Son durum:


Şimdi tam olarak yerini tarif edemem ama yaptım!


Çerezleri yönetmekle ilgili bir kısa yol vardı benim bilgisayarımda.
onu tıkladı, o yüzden sizin bunu bilgisayarın hangi menüsünden bulacağınızı tarif edemeyeceğim.


Çerezlere izin verdim, gitti :)


Çok hızlıyım değil mi?
Tesadüf :)
.
Follow Me on Pinterest

1 yorum:

  1. google chrome dan girdiğim zaman bana da bazen oluyor bu, böyle durumlarda internet eksplorer dan girince düzeliyor.

    YanıtlaSil