29 Şub 2012

KURABİYE, PASTA ÇILGINLIĞI











Ben yapıyorum bu çılgınlığı.
Durup durup, bir günde hepsini yapmaya kalkışıyorum.

Bugün de öyle yaptım.
Ev buram buram tarçın, portakal, kakao, vanilya, karamel kokuyor.

Ooohhh misss!


Ben susayım, fotoğraflarım konuşsun.
Ne çektiysem koydum.
Tadları da bir güzeldi bir güzeldi.
:)


Sevgili Smİlena' da görüp çatlak kurabiye yapmaya heveslendim.
Tarifi için çok hoş bir blog sahibesinin çok hoş bloğuna yönlendirdi.
İşte burası: Hayatımdaki D' ler


Kakaolu Kek


Havuçlu - Portakallı Kek








Bugün benim favorim kurabiyeydi.













.


Follow Me on Pinterest

21 yorum:

  1. Hepsi de nefis görünüyor ama hani tuzlu, bir tatlıya düşkünlük var sizde anladım, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuzlu yapsam da olurdu, onu da çok severiz. Kakaoluyu Şimal, portakallıyı ben istedim. Kurabiyeye de ayrı bir imrenmiştim. Hepsi oldu bitti işte :)

      Sil
  2. Kek kalıbında kurabiye, ilginç geldi, bende deneyeyim bir vakit, kilo problemi yok sanırım, gerçi resimlerden anladığım kadarıyla uzun boy avantajıyla bertaraf etmiş gibisiniz şanslısınız yani :) Afiyet olsun, hepsi gayet iştah açıcı görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı kağıt sermek yerine kalıp kağıtlarını kullandım. Dene bence. Bayılacaksın. Çınar hergün ister, söyleyeyim :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık, hepinize afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım. Canın çekti mi yaaa?

      Sil
    2. Aslında çekerdi de, heyecandan farkında diilim :))

      Sil
  4. şimdi bu saatte yapılırım bu ne kadar hoş ve lezzetli görünüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanın farkında değildim gerçekten :) Valla yapmışım :))

      Sil
  5. size gelesim var:))) ellerine sağlık ve de afiyetler olsun:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel , kim olursan ol gel :)
      Daha neler neler yaparım.

      Sil
  6. Ooooooohhhh evde olmanın tadını iyi çıkarıyorsun. Çok huzurla. İyi ki iş hayatını bırakmışsın. Evde ki herkes çok mutludur eminim. :) <3

    YanıtlaSil
  7. Valla öyle. Ama zaman yetmiyor yine de.

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık.nasıl da güzel bir çılgınlık.inan bende yaparım sık sık.bir de şu yeme bölümü olmasa.harika herşey.portakallı kekin tarifini verirmisin canım denemek istiyorum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. yeme bölümü olmazsa olmazzz. Sana tarif hazırlarken yedim bile bir dilim :)
      Tarifimiz yeni postumuzda efeeem :)

      Sil
  9. çoook güzeller bunlar..ağzım sulandı valla :D
    kek kağıtlarının içindeki kurabiye anladığım kadarıyla..tarifini paylaşabilir misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifini aldığım blogun adresi postun içinde . Hayatımdaki D' ler blogundan aldım. Çok kolay yapması. Sevgiler.

      Sil
  10. ama olmadı bak şimdi :)
    smilena'mız da bitanecik di miii?!

    mis ki ne mmiiissss olmuş o gün!

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel gözüküyor.
    Elinize sağlık...:))

    YanıtlaSil