27 Şub 2012

HAFTASONU RESMİ




Şimal pazar akşamı, resim yapalım teklifiyle geldi.
Herhalde benim hiçbir zaman hayır diyemeyeceğim birşey.
Oturduk masaya, başladık çizmeye.
Ben çiçek çizdim, O ise sevimli canavarlar.
Onunkileri bulamadım, bu benimki.
Henüz tamamlanmadı.


Şu aşağıda gördüğünüz kuyruk ve toto da Turunç' un.
Kendini yeterince sevdirinceye kadar önümüzü keser, 
üstümüze çıkar, 
bilgisayarın üstünde gezinir, 
daha ne numaralar...
İşte böyle bir zamanada fotoğraf çekmeye kalkınca Turunç' suz olmadı.
:)



 Bu da bizim diğer paşamız.



Bu bakışlar kötü bakışları değil oğlumuzun.
Tam gözlerini kırparken çekmişim.
Yoksa sevgi dolu, ehlikeyif ve oyuncudur.



.
Follow Me on Pinterest

2 yorum:

  1. Senin şu kedilere bayılıyorum resmen hükümranlık kurmuşlar evde:) Resim ise şahane, döktürmüşsün gene, Şimal'inkileri de bul:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fadiş' cim. Şimalinkiler' i buldum, koyacağım buraya. :)

      Sil