27 Şub 2012

HAFTASONU






Haftasonu hayat başka akıyor.
Çok güzel bir iki gün geçirdik kızımla.
Cumartesi iki arkadaşının doğumgünü, pazar resim etkinliği.

Çok keyifliydi.







 Üstteki hallerimiz, doğumgününe gitmeden önceki son hazırlıklarımızı anlatıyor :)


Pazar akşamı Güney' in kamerasından resim yapan anne-kız.
Resim yapmayı Şimal istedi.
O birşeyler yaptı sonra evin başka köşelerinde değişik maceralar yaşadı.
Ben epey bir takıldım.
Hâlâ da bitmedi.
Yemek yapıp,Şimal' i okuldan alıp geleyim, paylaşırım.






Bu da bizim paşa :)
Kimbilir ne emrediyor yine Şimal' e.



.

Follow Me on Pinterest

14 yorum:

  1. Ev halinden çok cici kareler, ne şekersiniiiiz :)

    YanıtlaSil
  2. Ay siz ne tatlısın böyle ana kız, paşa da paşa yani, pek otoriter bakmış:)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısınız..ana-kız Nice nice güzel yaşlara bu prensese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Yanlış anlaşılmış yazdığım değil mi? Düzelttim hemen. doğumgünü Şimal' in aynı gün doğmuş iki arkadaşınındı. Yine de iyi dileklerini aldım, sağol :)

      Sil
  4. canım ne güzel kareler ana kız çok hoşsunuz ve şimal gün geçtikçe büyüyor paşanında tahtı taht yani öpüyorum sizi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için teşekkürler arkadaşım. Senin gözlerin güzel bakıyor. Ben de öperim.

      Sil
  5. ne güzel etkinlikler ve birlikte paylaşılan zamanlar...çocukların çok şeker... ALLAH BAĞIŞLASIN..ÖPTÜM CANIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şehnaz' cım. Ben de öpüyorum, sevgiler.

      Sil
  6. Çok şekersiniz siz, bu arada sen sanki baya da bir kilo vermişsin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim annecik. Aksine, kilo aldım :(

      Sil
    2. Allah allah ben sistematik bir şekilde şişmanlarken tüm dünya da benim kadar şişmanlamadığı için mi böyle hissettim :))

      Sil
    3. Şu anda sadece iki hamileliğim sırasında gördüğüm rakamlardayım. Bacaklarım yanıltmasın seni, her daim çok kilo almazlar. Daha tehlikeli bir bölgede birikiyor benimkiler, o da fuların arkasında kalmış. :))

      Sil