22 Mar 2012

2 KİŞİLİK SİNEMA DAVETİYESİ İSTER MİSİNİZ?




Sevgili Dostlar,

Üyesi olduğum bir sitenin, bana hediye ettiği 2 kişilik sinema davetiyem var.
Bilgileri aşağıda okuyacaksınız.
İstanbul' dan ya da civarından gitmek isteyenler,
 lütfen bugün saat 15:00' e kadar bana bildirsinler ki rezervasyonlarını yaptırayım.




Kaos Örümcek Ağı Özel Gösterim Davetiyesi


27 Mart, Salı

Saat: 11:00 (Saat 10:00' da kahvaltı var.)

Yer: Wings Cinecity  Etiler
Tepecik Yolu Hillside City Club, Alkent Sitesi
Etiler/İstanbul





.
Follow Me on Pinterest

3 yorum:

  1. yarın için açlık oyunları olsa iyi olurdu. tek kişilik yeterdi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsa, tükkan senin, hamam senin, tas Simay' ın :) Hamamı ben mi alsaydım yav?

      Sil
  2. ÇOK SAĞOL BİTANEM AMA ETİLER BANA ÇOK UZAK BEN KADIKÖY YAKASINDAYIM HAKKIMI BAŞKASI KULLANSIN .YİNEDE BENİ DÜŞÜNDÜĞÜN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.SEVGİLER

    YanıtlaSil