8 Mar 2012

GÜNÜN YEMEĞİ







Adı afili birşey olsun diye düşündüm de bulamadım.
Ama önemini de kaybetmesin diye günün yemeği oldu.

Sanırım 10 dk. sürdü yapmak.
Önceden mantarları limolu suya koymuş ve biraz da masajla kumlarının çökelmesine bırakmıştım.
domates de doğranmıştı.

Mutfağa geçip, soğan, biber ve mantarları doğrayıp ocağa koyması on dakika ancak almıştır.

En son üstüne biraz bulgur koydum.
Nişastasını salınca hem yemek özlenir hem B12 alınır azıcık
 hem de yemeğin arasında iri taneler zenginlik katar görüntüye diye düşündüm.










.

Follow Me on Pinterest

8 yorum:

  1. ellerine sağlık canım
    renkler ve görüntü iştahımı açtı:)

    YanıtlaSil
  2. Görüntü süper tadı da öyledir eminim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. enfes bişey canım.tam da dietlik olmuş...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyetlik de ben bol ekmekle yadim :) Söylemesi ayıp, bandıra bandıra :))

      Sil
  4. e sonunda da muhteşem bişi olmuş...eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hakikaten de umduğumdan güzel görüntü çıktı.

      Sil