2 Mar 2012

CEBİMDEKİ RENKLER ANNE OLDU








Tatlı annemiz Lara' sına kavuştu.

Bebeğimiz beklenenden iki gün önce dünyaya merhaba demiş.

Hoşgeldin bebek, 
yaşama sırası sende.







Cebimdeki Renkler Anne' den bana gelen mesaj şöyle arkadaşlar:

Kızımız Lara 01.03.2012 saat 20:54' de ailemize katıldı.
İkimiz de sağlıklı ve keyifliyiz.



Son durum, 18:04:
Annemizin sesini de duydum az evvel.
Çok iyiydi, heyecanlıydı, mutluydu.


Canım benim.
Ne güzel anlar bunlar.
Ömrünüz uzun, huzurlu olsun.

.


Follow Me on Pinterest

6 yorum:

  1. inanmıyorumm lara gelmiş demek mübarek gündee annesine babasına hayırlı evlat olsun

    YanıtlaSil
  2. Hoş gelmiş mnink Lara.Analı babalı büyüsün inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Laraa :))) Allah sana dünya ve ahiret saadeti nasip etsin. Çok sevindimm,
    Çok öpüyorum anneyi de bebeği de :)

    YanıtlaSil
  4. Ay eveeet, sabah ben de mesajı alınca sanki kızım doğum yapmış gibi sevindim :)
    Ben eve gidince arayayım dedim, şimdi pek heyecanlıdır, hoş eve gelince de boş vakti olmaz ya :)

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM ANNEYE BEBİŞE NE GÜZEL DARISI BİZİM BAŞIMIZA.

    YanıtlaSil
  6. Sağolun tatlı arkadaşlarım benim. İlk fırsatta detaylarla aranızda olurum dilerim :)

    YanıtlaSil