22 Mar 2012

TEMİZLİK SONRASI CEBİMDEN ÇIKANLAR




Temizlik yaparken önlük giyilmeli bence.
Eskiden annelerimiz giyerdi sanki, öyle birşey canlandı gözümde.
Kendilerinin tığla ördükleri önlükler.

Ben her zaman cepli birşeyler giyerim.
Makinanın almadığı, alamadığı ya da 
aldırmaya kıyamadığım çeşitli küçük eşyalar çıkar koltukların altından.
Bizimkileri genelde kediler oynamak için masadan, kalemkutularının içinden falan kaçırıyorlar.



İşte bugün aksak ayak yaptığım salon toparlamasından çıkanlar.



   ♥  


.





Follow Me on Pinterest

3 yorum:

  1. :)))) Özellikle boş makara bizde de evin her yerinden çıkıyor, bayılıyorlar onunla oynamaya:)
    Bir de en çok folyo topları topluyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Of neler çıkmış neler...
    Bizde de durum aynı. Ya çocuklar oynarken sağda solda koltuk altlarında Lego parçaları buluyorum, ya da bizim kedinin marifetleri:)
    Ben geçen sene bahsettiğin önlükten sevgili kayınvalideme dikmiştim. Benim aklıma gelmezdi ama kendisi rica etti, şöyle minik, kısa ama koca cepli bir şeydi.

    YanıtlaSil
  3. Misir tanesine bayildim:)) okadar tanidik geldi ki bu manzara bana...:)

    YanıtlaSil