30 Mar 2012

LCW' DEN ONLİNE ALIŞVERİŞ





Alışveriş yapmak isteyen bir kadının önünde kimse duramaz!
Evet evet, diyenleri duyuyoruuuum :)









Malumunuz ki epeyce de bu konuda başınızı şişirdim ama parmağım kırık, biliyorsunuz.
Bu durumda alışveriş için dolaşıp, gezemem, biliyorum.
Bir kadın isterse illâ ki alışveriş yapar, firmalar biliyor.

Durum böyle olunca işte bize kargo yoluyla ulaşan cicilerimiz.
Mağazada bulamadıklarımı burada buldum ve uzun kasa kuyruğunda beklemedim.
48 saatten daha kısa sürede elime ulaştı.








Kot yelek en beğendiğimiz parça oldu.
      
 


Kedi olmadan olmaz.




.

Follow Me on Pinterest

5 yorum:

  1. Şimal güle güle kullansın hepsini, evet kadın isterse alışveriş yapmanın imkanını yaratır, bu arada ayağın nasıl oldu biraz daha iyi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler teyzesi. Ayağım tabii daha iyi ama benim gibi kıpırdayıp durunca iyileşmek uzun sürüyor :)

      Sil
  2. çok güzel cicişler.nasıl da yakışacak hepsi.mutlu günlerde giysin Şimalcik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep üzerinde Semra' cım. Yatarken zorla çıkarttırıyorum :))

      Sil
  3. Alisveris yapmayi hic sevmeyen biri olarak (kadinlarin yüz karasiyim biliyorum):) , böyle hizmetlere duaciyim hep. Cok ciciymis kiyafetler. Bayildim. Iyi günlerde kullansin insallah.
    Selamlar:)

    YanıtlaSil