9 Mar 2012

REZALET



Hep güzellik, hep iyi şeyler, hep 'amanın da neler yaptım' olmaz ki!
Bir enkazın içinde oturuyorum ve akşama misafir gelecekmiş.
Kalkıp toparlayayım evi.
Bugün de nasıl düşük enerjili bir hal içindeyim sormayın.
Şimal' in çoook büyük katkısı bulunan dağınıklık eserlerini toplayayım.
(Dikkat: Suçu minik yavruya atan hain anne serzenişi.)





Bugün en üstteki fotoğrafta görülen kutuyu kaplamayı düşünüyordum.
Artık başka bir güne kaldı :(

Hadi ben gideyim.
Gelecek olan misafirler çok sevdiğim insanlar.


.
Follow Me on Pinterest

7 yorum:

  1. Hadi kolay gelsin sana:)

    YanıtlaSil
  2. Kolay gessin sizeeee. Ama sizin gibi merifetli biri için gösterdiğiniz dağınıklıkta, ikramlar da size göre zor olmasa gerek. Kutuyu kaplayınca bakalım, olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi kandırmışım valla :))
      Kutuyu umarım kaplarım. Gittikçe uzağıma düşmeye başladı bu fikir :))

      Sil
  3. desene sende bendensin.ben utandım evin halini çekmeye.:)))) kolay gelsin Edacım .şıp diye toparlarsın sen şimdi ortalığı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayak sakat şekerim. Yoksa hemen toplarım da... :)))

      Sil
  4. Derli toplu bir evde üretim yoktur. Ben bu dağınıklığa bayılıyorum.

    YanıtlaSil