12 Mar 2012

RENKLİ PANTOLON SEVİYORUM





Aradığım şey tam olarak içime sinmiyorsa, tutturduğum bir çizgiden habire ilerlerim.
Alışverişe çıktığımda, mağazada birşey al beni diyerek ruhumu çarpıyorsa, 
hah elektriğimiz tuttu derim ve o artık benim olmalıdır.
Bu blüz ve pantolon hatta botlarım bile böyle alındı.
Hırkam eskiden ama o da kesinlikle 
aynı yöntemle bizim eve geldi.
Poz vermesini hiç bilemem.
Şu boydan fotoğraflarım 
pek bir iğreti duruyor.
Dişil şeyler bunlar.
İnsan kırkında ancak
 bu kadar 
kıvırabiliyor 
:)



.

Follow Me on Pinterest

8 yorum:

  1. oy oy bu ne güzellik.kim der kırk diye.pantalonun şahene bende aldım aynısında ve büyük keyifle giyiyorum.şimdi kırmızı da alıcam .ne olmuş yani kırk olduysak :))))
    güle güle eskit canım...

    YanıtlaSil
  2. Sağol Canım ama sen de mi kırksın yav? :)) Sen hele hiç belli etmiyorsun.
    Ben kırmızısını da aldım heh heee...
    Sen de güle güle giy.

    YanıtlaSil
  3. Noluyo ya ben de yakında kırk oluyorum ve ben de renkli pantolonları severim. Ne olacak bizim halimiz, renkli renkli dolaşalım o zaman ve buradan üçümüze kendime de teklif ediyorum kırklı yaşlar klubü kralım ne dersiniz üçümüz ve hemen bir blog haline gelsin:)

    YanıtlaSil
  4. Edoş yeni benırıma bir baksana nasıl olmuş?

    YanıtlaSil
  5. İkinizin de yeterince doluyuz dediğinizi duyar gibiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afedersin arkadaşım. keşke aynı şehirde yaşıyor olsak da güzel bir dükkan açsak. Bak şöyle: http://www.lesupermarket.com/

      Sil
  6. Bu sene bendede böyle bir merak var, hatta kırmızı bir tane aldım ama henüz siftahım yok, mavi de favori renklerimdendir, çok yakışmış, iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de kırmızım var. Onu da bir başka gün gösteririm :) Bu arada, ben seni hiç görmedim değil mi blogunda? :)) Yerde oturmuş örerken bir fotoğrafını hatırlıyorum ama yüzün yok :))

      Sil