12 Mar 2012

HEDİYELERİM GELDİ







Bizim eve Derya geldi.
Sıcaklığıyla, zerafetiyle, Çınar kokusuyla...
Sadece bir bilgisayar ekranından görülen 
elemeği göznuru güzelliklere el sürmek 
çok heyecan verici bir durummuş.
Bugün öğrendim.
Dönüp dönüp bakıyorum. 
Hatta kokladım bile onları tek tek.
Lavanta keselerim ise 
evimin havasını
 değiştirdi, 
mis gibi.

Yaaa benim şansım döndü.
Çok sevinçliyim.
Daha da birşey yazamayacağım.


Fotoğraflarına bakıp anlayın beni.


















Sonra oturup, Derya' yla karşılıklı çay içtim.




Follow Me on Pinterest

26 yorum:

  1. ne şanslı bir hatunsun.gerçekten bakarken içim açıldı.çok çok güzel bir hediye.Arkadaşının ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel hediyeler ve kediler:))) İyi günlerde sağlıkla kullan:))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de harika, güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel hediyeler güle güle kullanın hediye gelince insan çok seviniyor bende geçen hafta çok sevindim :))) kedilerinizde ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yağmurun dünyası :) Sevgilerini yolluyor kedilerimiz.

      Sil
  5. mutlulukla kullan canım senin hediyende aynı duyguları yaşamıştım tekrardan teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana yaşatabildim mi yani bu mutluluğu, heyecanı! Sana da teşekkürler canım.

      Sil
  6. Edacım öyle güzel fotoğraflar çekmişsin ve öyle güzel yerlerini bulmuşlar ki çok sevindim, hele o kedilerle daha da güzelleşmiş kareler, güle güle kullan,beğendiğine çok sevindim, sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerin dert görmesin Derya' cım. Tekrar teşekkür ederim. Beğenmek ne demek bayıldım bayıldım...

      Sil
  7. Çok ciciymiş hediyelerin, şansın hep böyle açık olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Hepsini güle güle kullan, özellikle yastığa bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yakında yastık deyince aklımıza sen mi geleceksin? :)

      Sil
  9. bunlar nasıl güzel fotoğraflardır böyle, bayıldım resmen ürünlereeee.
    özendim ama şimdi çok :)

    sevgilerr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ürünlerin herbiri başka güzel gerçekten. Özenme, çalış senin de olur :))))
      Sevgiler.

      Sil
  10. yaa fincanı atlamışım onda takılı kalınca, ona da bayılırım affetmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitki çayı süzgeci olan fincanlar var ya, ondan bu. Ben de çok severek kullanıyorum.

      Sil
  11. Hepsi ne güzeller, ne şanslısın:)Güle güle kullan hepiciğini...

    YanıtlaSil
  12. Very cute gift) and a seamlessly into the interior of your house;)
    A cat just lovely) I also have two cats and I know how sweet it is

    YanıtlaSil
  13. Thanks. It was very nice you have two cats.

    YanıtlaSil
  14. Derya`da okumuştum bu harika hediyeleri kazandığınızı. Keyifle, güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil