5 Mar 2012

OTURMAYA MAHKUM OLDUM



Sabah, ayak baş parmağımı kırdım.
Çok canım yanıyor.
Kendime bir pinekleme köşesi oluşturdum.
Televizyonu da açtım.
Sadece arasıra çay almaya kalkıyorum.
Umarım yarına ağrısı diner.

Daha önceden bir kere ayak serçe ve dördüncü parmağını aynı anda,
bir kere de yine aynı serçe parmağımı kırmışlığım var.
Düşünün ne kadar sakarım.

İşte şu köşede oturuyorum şimdi.




Kalemlerim, Şimal' in boyaları ve bir defterle oturdum.
Bakalım birşeyler çıkar mı?


Bir yandan da giyim kuşam programı izliyorum.
Yaza kardeşimin düğünü var da fikir olsun dedim.
Alışverişi de İstanbul' da yapacağım için adres tespit etmeye çalışıyorum.
Hiç aklımın kesemeyeceği kadar abiye elbisenin birarada olduğu ne çok dükkan varmış!

Bu konuda önerilerinizi de beklerim arkadaşlarım.

.

Follow Me on Pinterest

25 yorum:

  1. geçmiş olsun.... çok fena ağrı yapıyordur :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. valla şu sıra iyice arttı ağrısı. Bir ağrı kesici içeyim bari.

      Sil
  2. Kıyamam ben sana, facde hiç söylemiyorsun bir de, geçmiş olsun arkadaşım, kırık acısını bilirim sakarlıkta benim de üstüme yok tarak kemiğimi kırmıştım ben de. Tekrar geçmiş olsun, acil şifalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Fadişim. Ooof of, başbarmağımın üstünde döndüm resmen. Yarına geçer sanıyorum.

      Sil
  3. Kıyamam geçmiş olsun.umarım acısı çabuk diner...bende kıyafet bakıyorıum oğlanların süünneti için.bişeyler bulursanız bana da seslenin.güzel bir hafta diliyorum aksiliklere rağmen .sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Smilena' cım. Haber veririm tabii. En iyi seçeneklerin istanbul' da olacağını düşündük. Hatta annem gitti aldı bile. Haziran ortasında Bursa' dayım. Alışverişe beraber bile çıkarız :)))

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  5. Haziran ortasında Bursa'dayım da ne demek, ziyaret mi iş mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, ailem Bursa' da yaşıyor. Kardeşimin düğünü var o tarihlerde.

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun.Kendinize dikkat edin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Çayları yanıma yedekli aldım.:) İki bardağa bir kalkıyorum :))

      Sil
  7. geçmiş olsun:((İnşallah çabucak iyileşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kedicim. Umarım çabuk iyileşir. Sürekli oturamam :(

      Sil
  8. ahh cnm ya geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
  9. Tamaaaam, ben iş için sandım da:)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım. Şu sıralar ağrım biraz hafifledi.

      Sil
  11. Aaaaaa, canım ya, geçmiş olsun parmacığına :(
    Nasıl da ağrı yapar, zonklar, ooof, görünmez ev kazası, öyle mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. tamamen benim fevriliğimden oldu. Sakin bir insan olsam böyle olmazdı :) olmadık yerden geçme becerisi gösteririm sandım, olmadı. Bacağıma kadar vuruyor ağrısı. Yarına geçer herhalde. Birkaç gün tatil yapmış olurum :))

      Sil
  12. Geçmiş olsun,kötü acıyordur şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dün oldukça kötüydü. Bugün ayakta durmamaya çalıştım. Böyle olunca az ağrıdı.
      Sevgiler. :)

      Sil
  13. canım ya nasılda hayıflandım blogda çok gezinmiyorum da ondan bu haberi kaçırdım kıyamam sana çok geçmiş olsun çok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, iyiyim şimdi. Dayanıklıyımdır hem. Ben de seni ve Defne' yi öperim. Haaa kızıma küpe al annesi :))

      Sil