7 Mar 2012

BANA ÇIKTI BANA ÇIKTI


Bir zamanlar, çekilişlerin tatlı havasında uçuşa uçusa gezinirken 
ve de bana çıkacağına gönülden safça inanmışken,
 ellerim hep boş kalmıştı da isyan etmiştim hani.

Hah, işte o isyan;
 kelebek mi ,kar mı, 
neyse işte birşeylerin etkisiyle bana geriye döndü.
Hem de çok çok güzel bir örtü, 
yastık kılıfı, 
bardak altlığı 
ve lavanta kesesi olarak.
Hem de kimden, 
örgülerin şahı, kuzusunun anası, Derya Kuzusu blogunun sahibi
 Sevgili Derya' dan.

Derya' cım, ellerine sağlık.
Çok çok mutlu oldum.
Çok beğendiğim örgülerinden bir tane de bende olacak.
Çok şanslıyım.

İşte yarın benim için yola çıkacak hazine




Bunu kutlamak için şimdi şunu dinliyorum.


:)


.

Follow Me on Pinterest

10 yorum:

  1. tebrikler:)
    şansın hep açık olsun:)

    YanıtlaSil
  2. başlığın çok neşeli ne güzel:) şansın hep açık olsun,mutlu günlerde kullan..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz neşe verebildiysem ne mutlu bana :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Canım benim, güle güle kullan Edoşum.

    YanıtlaSil
  4. ay ay ay sen ne şanslı bir kadınmışsın.çok güzel hediyeymiş bayıldım.iyi günlerde kullan canım.kadınlar günü
    n kutlu olsun...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Edacım çok sevinmişsin, bende mutlu oldum böyle yorumlarla maillerle gönül bağı kurduğum bir insana çıkması beni de en az senin kadar sevindirdi, yola çıktı yarın eline ulaşır umarım, iyi günlerde kullan ve hep böyle şanslı ol inşallah, öpüyorum sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Derya' cım. Hepimize gülsün şans.
      Yeri bile belli. Gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil